How to Create Accurate Buyer Personas

email lists leads for sale leads conver to sales
Post Reply
faisalF.H
Posts: 1
Joined: Mon Jan 24, 2022 3:52 am

How to Create Accurate Buyer Personas

Post by faisalF.H »

Եթե ​​դուք աշխատում եք շուկայավարման ոլորտում, հավանաբար շատ բան եք լսում հաճախորդների փորձի օպտիմալացման, գնորդների ճամփորդություններին հետևելու և որոշումների կայացման գործոնների և/կամ գնման ուղիների բացահայտման մասին: Բայց ինչ վերաբերում է գնորդների անձնավորությունների զարգացմանը: Դուք կարող եք փորձել բացահայտել առանցքային կետերը՝ առաջարկելու մարքեթինգային կապեր կամ ավելի լավ հասկանալու, թե երբ վաճառքի թիմը պետք է ներգրավվի փոխակերպման առաջատար խթանելու գործում: Նախքան կապ հաստատելը և պոտենցիալ հաճախորդներին խնդրելը վստահել ձեզ, դուք պետք է ցույց տաք, որ հասկանում եք, թե ովքեր են նրանք և ինչ են նրանք ուզում:

Իսկ գնորդների անձնավորությունների արդյունավետ զարգացումը կարող է օգնել ձեզ հենց դա անել: Գնորդի կերպարները անհատական ​​իդեալական հաճախորդների գեղարվեստական ​​պրոֆիլներ են, որոնք արմատավորված են ձեր առկա հաջողության տվյալների վրա: Օգտագործելով այս իդեալական հաճախորդների մոդելները, դուք կկարողանաք ավելի լավ թիրախավորել ձեր գովազդը և կատարելագործել ձեր հաղորդագրությունը՝ բավարարելու հատուկ կարիքները և փոխարկելու հեռանկարները կրկնվող հաճախորդների: Այս բլոգում մենք ուրվագծում ենք այն ամենը, ինչ դուք պետք է իմանաք գնորդների անհատականության զարգացման մասին՝ ձեր մարքեթինգային ավտոմատացման

և թվային մարքեթինգի ռազմավարությունը բարելավելու համար: Գնորդի անհատականության վիճակագրություն Գնորդների մանրամասն անհատականության ճիշտ ձևավորման համար կպահանջվեն նախնական մտքեր և ջանք, սակայն արդյունքներն ավելին են, քան արդարացնում են առաջին պլանում ծախսված ժամանակը: Չե՞ք հավատում մեզ Էլփոստի տվյալների շտեմարանն ու էլփոստի ցանկը արագացրեք Պարզապես ստուգեք գնորդների վիճակագրության այս ընտրանին. անձեր օգտագործող ընկերությունների 82%-ը բարելավել են իրենց արժեքային առաջարկը: Ընկերությունների 71%-ը, որոնք գերազանցում են առաջատարի առաջացման և եկամտի նպատակները, ունեն փաստագրված գնորդներ:

Վեբ դիզայնի գործընթացում գնորդի կերպարների օգտագործումը 2-ից 5 անգամ բարելավում է օգտագործելիությունը: Վարքագծին ուղղված գովազդները երկու անգամ ավելի արդյունավետ են, քան ընդհանուր գովազդը: Վիճակագրությունը չի ստում: Ստեղծելով անձնավորություններ և օգտագործելով ավելի անհատականացված մոտեցում ձեր մարքեթինգին, դուք կարող եք ավելի արդյունավետ դառնալ թիրախավորման մեջ և ավելի արդյունավետ աշխատել որակյալ առաջատարներ ստեղծելու համար: Քանի՞ գնորդ անձնավորություն պետք է ստեղծեք: Ճիշտ այնպես, ինչպես գնման ոչ մի ուղի չկա, շատ քիչ հավանական է, որ մեկ գնորդը կարողանա ծածկել ձեր իդեալական հաճախորդների բազան: Շատ դեպքերում, երեքից հինգ գնորդներ են անհրաժեշտ՝ լիարժեք լսարան գրավելու համար: Օրինակ, հաշվի առեք անշարժ գույքի գործակալին, ով հիմնականում թվարկում է 500,000 դոլարից պակաս տներ: Այս անշարժ գույքի գործակալը պետք է թիրախավորի մի քանի տարբեր խմբեր՝ իրենց բիզնեսը պահպանելու համար. տարածքի ներկայիս տների սեփականատերերը, ովքեր կարող են շահագրգռված լինել վաճառել իրենց տները և պոտենցիալ գնորդներին այդ տների համար:

Այն բավականաչափ մանրամասն չէ արդյունավետ մարքեթինգ անելու համար, ուստի մեր անշարժ գույքի գործակալը ստիպված կլինի ավելի խորը փորել՝ անհատականություններ մշակելիս: Նա կարող է ունենալ մի քանի կերպար այս կատեգորիաներից յուրաքանչյուրում. Ներկայիս սեփականատերերը երեխաների հետ, ովքեր ցանկանում են վաճառել իրենց տունը ավելի շատ տարածքի համար: Ընտանիքներ, ովքեր տուն են վաճառում տարեց ծնողի կամ սիրելիի համար: Փնտրում եմ առաջին տուն Դատարկ բույններ, ովքեր ցանկանում են գնել ավելի փոքր տուն և կրճատել չափսերը Այս անձերը նկատի ունենալով՝ մեր անշարժ գույքի գործակալը կարող է լավ մտածել, թե ինչպես խոսել յուրաքանչյուր անձի հետ՝ ելնելով նրանց հոգեվիճակից. օրինակ՝ «փինբոլի մեքենաներ» կունենան շատ տարբեր կարիքներ, քան գնորդները: առաջին տան. Որոշելու համար, թե քանի գնորդ անձնավորություն պետք է ստեղծեք ձեր բիզնեսի համար, նայեք ձեր ընթացիկ հաճախորդների բազային և ձեր մրցակիցների հաճախորդներին և փորձեք բացահայտել ընդհանուր ժողովրդագրության, գնման և վաճառքի պատճառները: թույլ հոսանքներ. Գնորդների անհատականությունների մշակման քայլերը Ձեր գնորդներին հաշվի առնելիս հաշվի առեք հնարավորինս շատ մանրամասներ: Դուք կարող եք սկսել հիմնական հարցման հինգ «W»-ներից՝ ավելի խորը փորելու և ձեր անձերը գտնելու համար.

Տարիքը, սեռը, ռասան, կրթությունը, աշխարհագրական դիրքը, սոցիալ-տնտեսական ծագումը, ամուսնական կարգավիճակը և երեխաների թիվը կարող են տեղեկացնել այն մտածելակերպի մասին, որը ձեր անձերը բերում են իրենց որոշումներին: գնման. Սոցիալական մեդիան և որոնման համակարգերը, ընդհանուր առմամբ, թույլ կտան ձեզ թիրախավորել ձեր գովազդը՝ հիմնվելով նման ժողովրդագրական գործոնների վրա, ինչպես նաև հետաքրքրությունների և վարքագծի վրա: Օրինակ, եկեք նայենք The Honest Company-ին, որը արտադրում է բնական մանկական ապրանքներ և գեղեցկության միջոցներ: Նրանց հիմնական թիրախը, հավանաբար, երեխաներ ունեցող կանայք են, բայց եթե ավելի շատ մտածեք այդ մասին, ապա կբացահայտեք ոչ այնքան ակնհայտ հիմնական ժողովրդագրությունը: Քաղաքային բնակավայրերում հազարամյա կանայք հիմնականում ավելի շատ են հետաքրքրված բնական արտադրանքներով և

սոցիալական պատասխանատվությամբ, քան գյուղական բնակավայրերի տարեց կանայք: Ապրանքները շուկայում ամենաէժանը չեն, ինչը նշանակում է, որ դրանց թիրախային շուկան պետք է լինի ավելի հարուստ և պատրաստ լինի վճարել բնական և օրգանական արտադրանքի համար: Ինչ Գնորդների կերպարներ մշակելիս կարևոր է մտածել այն խնդիրների մասին, որոնք կարող են ունենալ ձեր լսարանը և հասկանալ, թե ինչպես կարող եք օգնել նրանց: Իմանալով այն մտածելակերպը և համատեքստը, որով ձեր անձերը բերում են գնման որոշմանը, կօգնի ձեզ անհատականացնել ձեր ապրանքանիշը նույնիսկ ավելի կոնկրետ: Համոզվեք, որ ձեր ապրանքներն ու ծառայությունները իրականում բավարարում են կարիքները o
Post Reply